Pages

Sunday 27 November 2011

FRIENDSHIP LIKE A STAR.



Assalamualaikum....semoga sahabat2 yang menjengah blog nie sihat wal-afiat dan didoakan agar sentiasa dalam keadaan bahagia..


Iza cuba juga nak menulis blog nie walaupun terlalu sibuk untuk siapkan blog utk usim..hm.dugaan jugalah nak komitmen pada suatu kerja...tapi cuba buat yang terbaik...orang kata ilmu kalu x diamalkan rugi..jika kita ada kelebihan dlam sesuatu hal,apa salahnya kita tolong seseorang...Opss!terlebih suda...dah la,,kali nie nak tulis sal friendship....nampak pic kat ats?? that r " friendship "..../persahabatan..



Persahabtan ini ibarat bintang..yang cuba memberi sinaran dalam hidup kita semua...tanpa kawan/shbat/teman...konfirm hidup kita semua akan sunyi..kan??? Macam tue la iza rasa if x de kawan dalam hidup ini...lagi2 kalu ditinggalkan keseorangan...sangat sunyi.." life is ______<empty> without friends...tapi persahabtan ini jugalah terlalu sulit untuk kita fahami...x semua pelangi itu indah andainya dikelilingi awan mendung yang cuba menghalang keindahan itu...beruntunglah & bersyukurlah bila kita mempunyai shbat yang sgat baik hati & setia...susah & senang dihadapi bersama..tidak meninggalkan shbatnya yg dalam kesusahan....Apapun.."saya syang semua shbat saya!!"


Pesanan buat semua shbatku.....
Seandainya dirimu sudah dimiliki kelak nanti,janganlah diri ini dilupakan....seandainya kita terpisah dek jarak,janganlah diri ini dilupakan walau seketika...pintaku cukuplah diri ini dikenangkan dalam setiap doamu...T_T

No comments:

Post a Comment